Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale także zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do…
Pojęcie audytu – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza kontrolę firmy, spółki bądź przedsiębiorstwa pod kątem wielu obszarów, m.in finansowych i…
Choć Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się…
Popularność internetu oraz komfort korzystania z niego w celu wyszperania potrzebnych usług i towarów spowodowała, że każda marka chce teraz być zauważalną w sieci. Naturalnie,…
W sieci da się niezmiernie prosto uzyskać informacje na każdy temat. Internauci upodobali sobie szczególnie radzenie się wyszukiwarki Google odnośnie zagadnień medycznych, częstokroć wręcz poprzedzając…
WordPress stał się w minionych latach tak szeroko rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią, że liczbę sklepów i stron internetowych tworzonych z jego użyciem szacuje się obecnie…
Twoja strona nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Zauważasz, że nagle traci pozycje? Może to wskazywać na problemy z indeksacją. W artykule przedstawiamy 8 sposobów…
Chociaż koncepcja przekierowania wydaje się prosta, niektórzy deweloperzy zapominają o jej stosowaniu lub stosują ją niepoprawnie. Czym właściwie jest przekierowanie, kiedy warto je stosować oraz…
Wydałeś krocie na swoją stronę internetową, zaś ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze technologie, jednak klientów w ogóle nie przybywa?…
Istnieją trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną…