Agencja reklamowa – obsługa kampanii tradycyjnych i social media

Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji PR Kraków na k-myk.pl.

Akcje reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. marketingu, natomiast niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u agencji reklamowych.

Co można zlecić agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i wzorami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, billboardów, plakatów czy ulotek. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe wpisy na stronę internetową zleceniodawcy oraz opracuje schemat kontaktów z klientami poprzez popularne portale, takie jak Twitter, Facebook i Instagram.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów, które najczęściej wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie harmonijnej oraz wykwalifikowanej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]