Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zamówisz pozycjonowanie stron www.
Istnieją trzy główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Dzień Kobiet czy Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie trzeba zainicjować je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Dalszy model pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane rozwiązanie dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Dzięki poprawnemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale też koszty reklamy w Google Adwords ulegną znacznej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail to też dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest również to, iż rośnie tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– smartfon LG G7 niebieski,
– buty sportowe puma Ignite Limitles białe sklep online,
– golarka Eldom G50 5 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne szczególnie dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę artykułów mogą skuteczniej zdobywać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu istotne jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– dzielnicę (np. “sklep rowerowy Retkinia”)
– miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”)
– państwo (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do osób zamieszkujących na danym obszarze. Taki sposób pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na reklamę i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]